Decydując się na zakup oprogramowania usprawniającego zarządzanie firmą najlepiej wybierać aplikacje modułowe. Całość systemu wspomagającego zarządzanie wszystkimi obszarami firmy można stworzyć wraz z rozwojem firmy. Aplikacje modułowe pozwalają na rozbudowę systemu i poszerzanie jego funkcjonalności o kolejne bardziej zaawansowane funkcje wraz ze wzrostem i rozwojem firmy.
Improver©Studio to komplet aplikacji intranetowych do zarządzania firmą, informacją oraz wiedzą potrzebną do pracy w ramach firmy. Jest to system wspierający pracę działów: sprzedaży, finansów, księgowości czy kadr. Improver©Studio pozwala na bardziej wydajne zarządzanie zasobami ludzkimi, jednoznacznie określa zadania, kompetencje i odpowiedzialność pracowników oraz ich gotowość do spełniania wymagań klienta.
Improver©Studio podnosi efektywność działania firmy, pozwala na gospodarowanie posiadanymi zasobami, minimalizuje i optymalizuje koszty.
Podstawową cechą systemu Improver©Studio jest to, że cała komunikacja odbywa się za pomocą poczty elektronicznej. Powiadomienia otrzymuje sie także wówczas, gdy komputer nie jest zalogowany do systemu, a także gdy żadna ze składowych aplikacji nie jest uruchomiona na danym komputerze. Każda czynność wykonana w ramach systemu znajduje swoje odzwierciedlenie w komunikacie automatycznie generowanym i wysyłanym pocztą elektroniczną do określonych osób. Link zawarty w mailu pozwala na bezpośredni dostęp do właściwego dokumentu.
Elementy systemu Improver©:
Improver©Core to jądro systemu • umożliwia zarządzanie prawami dostępu • jest instalowany z każdym pozostałym składnikiem aplikacji, • zapewnia wyświetlanie elementów w spójnym systemie • integruje pozostałe składniki systemu • umożliwia rozbudowę systemu • umożliwia zamieszczanie dokumentów • umozliwia edycję dokumentów • integruje system z pocztą elektroniczną
|
|
Improver©Staff może zarządzać wszystkimi sprawami dotyczącymi pracowników. Zawiera: • kartę pracownika • narzędzie do opisu struktury organizacyjnej • narzędzie do zarządzania urlopami i nieobecnościami • narzędzie do zarządzania szkoleniami • narzędzie do zarządzania badaniami okresowymi • narzędzie do zarządzania delegacjami
|
|
Improver©CRM służy do zarządzania kontaktami z klientem. Zawiera: • podział na klientów i dostawców • dane firmowe • logo firmowe • osoby kontaktowe • historie kontaktów • edycje zdarzeń • powiadamianie • marże i rabaty dla i od klienta • śledzenie realizacji projektów • historia wykonanych projektów • historia wystawionych faktur
|
|
Improver©Agency przeznaczony jest do zarządzania biurem. Zawiera: • narzędzie do tworzenia wykazu sprzętu i materiałów biurowych • narzędzie do zlecania zakupów i napraw • narzędzie do obsługi floty samochodowej • narzędzie do obsługi zaliczek
|
|
Improver©Scheduler przeznaczony jest do planowania czasu pracy. Zawiera: • narzędzie do integracji zadań w czasie • narzędzie obsługujące i integrujące kalendarze pracowników • narzędzie planowania spotkań • zintegrowany system powiadamiania
|
|
Improver©Know-How przeznaczony jest do zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Zawiera: • narzędzie do zarzadzania bazą wiedzy • forum pracownicze • Hyde Park • newsletter
|
|
Improver©Archive służy do zarządzania dokumentami w systemie. Umożliwia: • archiwizację baz danych, plików, dokumentów • zarządzanie archiwizacją • pakowanie i rozpakowywanie załączników
|
|